Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: asertywność (0 - 20 z 31)




Wojciech Haman, Jerzy Gut, Docenić konflikt. od walki i manipulacji do współpracy, Kontrakt, Warszawa 2001, ISBN: 83-85924-05-1 (26+1)

Terry Gillen, Jak asertywnie wpływać na ludzi. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 2002, ISBN: 83-85292-43-8 (48+1)



Michael Armstrong, Jak być lepszym menedżerem. , Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997, ISBN: 83-87286-05-2 (38+12)



Michał Kuziak, Jak mówić, rozmawiać, przemawiać?. , Park, Bielsko-Biała 2006, ISBN: 83-7266-461-7 (21+0)



Jeff Davidson, Kierowanie projektem. Praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu, K.E. Liber, Warszawa 2002, ISBN: 83-88170-39-2 (28+4)



Maria Romanowska, Piotr Wachowiak (red.), Koncepcje i narzędzia zarządzania strategicznego. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-7378-237-2 (9+0)



Mark Thomas, Mistrzowskie zarządzanie ludźmi. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-264-0325-5 (27+9)



Kamilla Bargiel-Matusiewicz, Negocjacje i mediacje. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1911-3 (27+23)



Piotr Wachowiak, Profesjonalny menedżer. umiejętność pełnienia ról kierowniczych, Difin, Warszawa 2001, ISBN: 83-7251-117-9 (44+32)



Andrzej Augustynek, Psychologia. Jak ślimak piął się pod górę, Difin, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7251-872-9 (68+0)



Janina Sobczak-Matysiak, Psychologia kontaktu z klientem. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 1997, ISBN: 83-86808-71-3 (18+0)
 
: Następna >>