Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: firma (0 - 20 z 121)




Michael Ward, 50 najważniejszych problemów zarządzania. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, ISBN: 83-85441-69-7 (126+7)

Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak, Czujesz, czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. , CeDeWu.pl, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7556-347-4 (39+4)



Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)



Adam Stabryła (red.), Doskonalenie struktur organizacyjnych przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-255-0237-9 (31+33)



Lesław Wasilewski, Europejski kontekst zarządzania jakością. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 1998, ISBN: 83-86929-53-7 (8+10)



George Stonehouse, Jim Hamill, David Campbell, Tony Purdie, Globalizacja. Strategia i zarządzanie, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2001, ISBN: 83-88667-03-3 (70+10)



Robert Pieczykolan, Informacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1553-3 (51+10)



Ireneusz Durlik, Inżyneria Zarządzania. Strategia i Projektowanie Systemów Produkcyjnych, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 83-85428-12-7 (77+0)



Gerry Spence, Jak skutecznie przekonywać. ... wszędzie i każdego dnia, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 1998, ISBN: 83-7120-338-1 (41+0)



Terry Gillen, Jak asertywnie wpływać na ludzi. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 2002, ISBN: 83-85292-43-8 (48+1)



Guy Kawasaki, Jak doprowadzić konkurencję do szaleństwa. , Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997, ISBN: 83-87286-14-1 (23+13)
 
: Następna >>