Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: stereotyp (0 - 12 z 12)




Teresa Kupczyk, Kobiety w zarządzaniu i czynniki ich sukcesów. , Wyższa Szkoła Handlowa, Wrocław 2009, ISBN: 978-83-925470-8-2 (9+0)

Małgorzata Molęda-Zdziech, Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej. , Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2001, ISBN: 83-7225-101-0 (31+0)



Jerzy Olędzki, Komunikowanie w świecie. Narzędzia, teorie, unormowania, Oficyna Wydawnicza ASPRA, Warszawa 1998, ISBN: 83-908937-1-1 (57+0)



Jarosław Holwek, Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową?, Onepress, Warszawa, Gliwice 2005, ISBN: 8373616004 (26+16)



Małgorzata Bartosik-Purgat, Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 83-208-1609-2 (57+0)



Wojciech Warecki, Marek Warecki, Słowo o manipulacji czyli krótki podręcznik samoobrony. , POLTEXT, Warszawa 2005, ISBN: 83-88840-68-1 (24+0)



R. Meredith Belbin, Twoja rola w zespole. , Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003, ISBN: 83-89120-74-7 (39+2)



Wojciech Budzyński, Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7561-020-8 (44+1)