Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: idea (0 - 4 z 4)




Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)

W. Chan Kim, Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna, MT Biznes, Warszawa 2005, ISBN: 83-88970-36-4 (36+0)



Stanley J. Baran, Dennis K. Davis, Teorie komunikowania masowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2007, ISBN: 978-83-233-2265-8 (76+12)



Barbara Kożusznik, Marek Adamiec, Zarządzanie zasobami ludzkimi. Aktor - kreator - inspirator, Akade, Katowice 2000, ISBN: 83-7287-000-4 (49+17)